vrijdag 10 februari 2012

I still got the blues...

... for you! Gary Moore zong het al eens...

... for you! Gary Moore sang it once...





Vond ik nog dit in een Vergeten Laatje...



In a Forgotten Drawer I found this...


een schattig poppen (of baby?)mutsje in het perfecte kleurtje blauw...



a sweet little dolls (or baby?) bonnet in the perfect shade of blue...





...samen met nog wat oude poppenkleertjes



...together with some old dolls clothes







Maakte ik Lieve Wensen voor de nacht



I made Lovely Wishes for the night








Om Heerlijk te Slapen en Fijn te Dromen



To have a Good Night and Sweet Dreams




En maakte ik nog een stilleven van Parels en Handschoentjes en kleine Zeep Roosjes



And I made a vignette of Pearls and Gloves and little Soap Roses




















Dat je Zoete Dromen maar werkelijkheid mogen worden! Welterusten!



May your Sweet Dreams come true! Good Night!






Hugs,


26 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat zul jij heerlijk wegdromen als je voor je gaat slapen,nog even je kamer doorkijkt,geweldig,welterusten,lieve groetjes Musje.

Anita zei

Ziet er heel knus uit. Prachtig met dAT Lichtblauw. Ik wens je een fijn weekeind. Groetjes Anita

Teacup-In-The-Garden zei

How cute is that!
Markus

Mirjam zei

Hoi Elly,
Wat ontzettend lief allemaal. Prachtig dat babymutsje, of poppenmutsje. Wat is lichtblauw dan weer mooi hè? Lekker, doet een beetje verlangen naar de lente, naar blauwe luchten, naar kleine bloemetjes in de tuin, naar lekker buiten zijn...
Ik wens je een geweldig mooi weekend,
Lieve groet,
Mirjam

Anoniem zei

Het blauwe virus heeft je te pakken. Maar wel met enige dingen. En je droomlijstje is natuurlijk top.

Slaap lekker!
Gerry

hokje zei

Wat zul jij vannacht heerlijk slapen en dromen over mooie blauwe spulletjes ;)

Fijn weekend. Liefs, Miranda

♥ Mary Janes TEAROOM zei

Such a pretty post Elly!...I do love all shades of blue..and the doll is so lovely...
Hope you have a great weekend,
Susan x

Oude lappen zei

Zo lief allemaal. Zo gezellig ook, ik zou hier ook wel lekker kunnen slapen.
Liefs en slaap zacht
Liliane

Fia zei

En....lekker geslapen???
Leuk dat baby blauw zeg.....krijg je een heel apart gevoel bij, lief het mutsje en de pop.

Fijn weekend..
groetjes Fia

Esther zei

En hebben Jullie lekker geslapen, zal vast wel in z'n mooie omgeving. Fijn weekend groetjes Esther.

Home and Lifestyle zei

Ben net een uurtje wakker, lekker om de dag dan met zo'n gezellige post te beginnen!

Ik wens je een heel fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

vrouw Hommel zei

Wat leuk om dan ineens van die blauwe "schatten" te ontdekken in je eigen huis.
Achja Gary Moore, mooiste concert waar ik ooit ben geweest.
lieve groet

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Hoe sereen dat prachtige wit met blauw!
Wat een rust straalt het uit!
Ik vind het zo mooi!
Liefs, Jen.

It's me zei

Heerlijk al dat blauw.....heb je mijn banner foto al gezien......blauw.....fijn weekend...xxx...

Marjon zei

Prachtig gedecoreerd en wat een heerlijk nummer i still got the blues....fijne avond en de groetjes van Marjon

gaby zei

wat LIEF......

Petra zei

Helemaal leuk dat blauwe kleurtje, maar dat komt misschien ook omdat ik een kleuren mens ben alles wit doet me zo aan een ziekenhuis denken, maar dit terzijde. Ik vind de handschoenen met blauwe zeepjes en parelketting een prachtig sfeervol plaatje helemaal SUPER.
Geniet van een gezellige zondag, groetjes Petra.

Maaike zei

Ik kwam toevallig op je mooie blog, nog nooit langs geweest. Maar ik ga je graag volgen!

Groeten Maaike

Huis, Tuin en Quilt zei

Wat een heerlijke kleur, dat blauw, ik heb al mijn hele leven een blauw-tic... kan er geen genoeg van krijgen... Ik ga binnenkort weer met de verfkwast aan de gang... mijn klepbank moet (wéér) blauw, en mijn grijze muren in de woonkamer wil ik graag blauw... Maar we gaan binnenkort eerst aan de keuken beginnen...

Groetjes, Susan.

Madelief zei

Prachtige foto's Elly en wat een mooie romantische slaapkamer!

Fijne nieuwe week!

Madelief x

sandra_w zei

Wat 'n prachtige romantische slaapkamer, Elly! Wat zal jij lekker slapen :-)

San x

Maia zei

Wat een schatje dat poppetje met zo'n lief blauw mutsje!
Fijne week
Lieve groet Maia

Kind An Huys zei

Wat een lieve blauwe hoekjes en je slaapkamer...en die good night slinger heb je maar weer leuk gemaakt!! Crea-elly!! Slaap & droom maar lekker verder!
liefs, anne.

Jikkes zei

Och wat lieffff!!!!

THE BLACK BARN zei

WAT EEN MOOIE POP EN WAT EEN MOOIE SLINGER!!

FIJNE VALENTIJNSDAG,

MIRANDA

Rozmeen zei

Wat lief. Dat zacht blauwe zo mooi...


Ik wens je een fijn weekend.
Liefs,
Rozmeen