maandag 5 december 2011

December Daily: Day 5 - St. Nicholas' Eve


Ik ben best wel een beetje opgewonden en zenuwachtig... Wat zal het vanavond gaan worden?!? Ik zou het echt niet weten, wat ik wel weet is dat onze woonkamer er vanmiddag nog zo uitzag:

I'm excited and nervous.... What will this evening bring?!? I don't know, but what I do know is how our livingroom looked this afternoon:



2 Ramen en kozijnen werden vernieuwd...


2 Windows and frames were re-newed...



... wat een puinhoop! Ik was er op z'n zachtst gezegd niet echt blij mee!


... what a mess! I was not amused!



Maar nu is het werk gedaan, het meeste stof is weg

But now the job is done, most of the dust is gone



Tijd om wat lekkers te nemen en om het heerlijk avondje te vieren!


Time to eat and celebrate!






Have a holly jolly evening you all!
See you tomorrow!

Hugs,




22 opmerkingen:

Krek wak wou zei

Sint en Piet kunnen zo wel goed binnenkomen! haha!
Fijne pakjesavond!
Groetjes van Nicole

Home and Lifestyle zei

Brrr....ik krijg het al koud als ik naar je foto's kijk! Gelukkig dat nu bijna alles klaar is en jullie aan het heerlijk avondje kunnen beginnen!

Veel plezier!! Lieve groet, Ingrid

Irma zei

een hele fijne avond en je ramen daar ga je alleen maar van genieten hoe kouder het buiten word, irmaXXX

Mirjam zei

Hallo Elly,
Ik wens je een heel fijne gezellige sinterklaasavond, enne, als de rook (stof) is opgestegen ben je het zo weer vergeten, toch?
Lekker genieten van de surprises en van elkaars gezelschap. Genieten maar zou ik zeggen.
Lieve groet,
Mirjam

De Theemuts zei

nou nou, dat was vast niet zo lekker warm vandaag! gelukkig kan je nu lekker genieten! liefs coby

Irma zei

En zo een heerlijke dag ook om ramen en kozijnen te doen, bleh. Hier hagelde het, brrr.
Ach, het uiteindelijke resultaat telt en dat zit volgens mij wel goed.
Veel plezier vanavond

Groetjes
Irma

Teacup-In-The-Garden zei

Ohje, but now all you have to do is having a wonderful evening!
Markus

Anoniem zei

Oh nou dat is idd niet fijn als ze met ramen bezig zijn,dat gebakje ziet er wel overhherlijk uit,maar helaas voor mij geen lekkers deze week,beetje lijnen voor de grote dag,fijne avond,lieve groet Musje.

M. zei

have fun!

groetjes manuela

flowersandhome zei

Werken brengen bergen stof en vuil met zich mee. Neen, daar ben ik ook niet zo blij mee. Wel goed dat het achter de rug is voor je en nu: gezellig Sinterklaasavond vieren. Veel plezier!
Groetjes,
Marian

Petra zei

Fijne avond ga er van genieten he ondanks de spanning, en laat het los. Als je morgen weer in je eigen bed wakker word ben je niet mee genomen door de Sint en zijn pieten naar Spanje. Al zal dat met het weer van nu misschien niet eens zo verkeerd zijn. Fijn dat alles weer een beetje is opgeruimd voor je pakjesavond, kan me heel goed voorstellen dat je er niet echt blij mee was.

Lieve groetjes Petra.

Mayflower zei

Op de troep van zo'n verbouwing zit niemand te wachten, maar straks kan je heerlijk genieten van je nieuwe raamkozijnen en vanavond van een gezellige Sinterklaasavond.
Veel plezier Elly.
Lieve groet, Mea

It's me zei

Geniet van het heerlijke avondje....tot morgen !!!....xxx...

Huis, Tuin en Quilt zei

Nou ik ben wel benieuwd wat het heerlijke avondje jullie heeft gebracht... bij ons is hij ondertussen geweest geweest, Sterre was zeer verrast want we hadden zaterdagavond al surprises gedaan wat ook een groot succes was!

Fijne avond, Susan.

scrappy jen d zei

OHHHH MEIS.....
Ik kan me 100 % voorstellen, dat je niet in je nopjes was met dit soort fratsen op 5 december en dan in die kou!!!
En al dat stof, inderdaad!
Ik hoop, dat je alles weer op orde hebt gekregen en dat je heerlijk hebt genoten van die lekkere tom pouce!
Fijne pakjesavond en lieve groetjes,
Jen.

Huize Kip Kakel zei

Dat gebakje heb je wel verdiend, wat een mooie post over je subtiele kerst versiering..ik vind het zo al prachtig, ben dus benieuwd naar het echte werk!
Groetjes Hannie

Anoniem zei

Geniet van een heerlijke avond en van elkaar.

Lieve groet,
Gerry

Anoniem zei

Your living room looks great!
Lucyna (Poland)

Marjon zei

Brrrr lekker koud lijkt me maar gelukkig heb je het doorstaan en ik hoop dat je een leuk sinterklaasavondje hebt krijgt...groetjes Marjon

Miss Marple zei

Hach, 't heerlijk avondje...hoe was het??? Ik heb al sinds bijna 20 jaar geen Sinterklaas meer gevierd, hier in Duitsland hebben ze de Kerst als groot feest...
Hm, en ik heb geloof ik ook al sinds 20 jaar geen tompouce meer gegeten *grijns*
Hele lieve groetjes - Irma

hokje zei

En dat met dit weer... is het allemaal op tijd afgekomen? Hoop dat jullie een gezellige én lekkere avond hebben gehad.

Fijne dag. Lieve groet, Miranda

Unknown zei

Oh jee Elly, dat was niet zo leuk natuurlijk!
Ik hoop dat jullie toch n leuke avond hadden!
Groetjes,
Nicole