zaterdag 6 november 2010

Brocante bij Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes


Mochten jullie zin hebben in een gezellig uitje, schrijf dan deze datum in jullie agenda!
Zondag 28 November wordt er een sfeervolle brocante fair gehouden in oude binderij van Bloembinderij Ma-d'r-Liefjes. Natuurlijk onder het genot van een hapje en een drankje!
En wie zijn dan de 4 zusjes?
Allereerst Linda, eigenaresse van deze bloemenwinkel. Een winkel vol knusse en landelijke woonaccessoires en nieuw brocante. Voor iedere klant heeft zij een leuk presentje klaar staan.
Vervolgens zijn daar nog Marianne, met voornamelijk oude belgische brocante en Antoinette (oftewel Twaatje van Twaatjes Diary) met oude spulletjes en originele zelfgemaakte woondecoraties.
En het 4e zusje dat ben ikzelf! Met een kraam vol brocante en vrolijke retro.

Lijkt me heel gezellig om jullie tegen te komen!
Wie weet tot de 28e!



30 opmerkingen:

Home and Lifestyle zei

Het klinkt ontzettend gezellig maar helaas is het hier te ver vandaan! Ik wens je voor de 28 e heel veel succes en een superdag toe!

Lieve groet, Ingrid

Jeanet zei

Oooo lijkt me zoooooo gaaaaaaaaf Elly...tis wel wat ver weg, maar wie weet kan ik een gaatje vinden ...
Fijn weekend , liefs Jeanet

Huis, Tuin en Quilt zei

Hey Elly,

Ik had bij Antoinette ook al een berichtje achtergelaten, ik kom zeker ff bij jullie kijken, even wat inspiratie op doen, even babbelen, altijd leuk!!!

Fijn weekend, Susan.

Kaatje zei

Wat leuk, ik woon vlakbij en ik zie dat Susan ook langskomt!! Gezellig!! Ik zet het meteen in de agenda. Zo zie je maar, niet alles is ver weg van Den Helder, haha...
groetjes, Karin

Unknown zei

ooooooooooooh zo erg dit,.........hoe vaak heb ik die naam van dat winkeltje al voorbij zien komen en nu AL valt het kwartje....Ma d'r Liefjes.......*ZUCHT*....
Wat gezellig zo met zn 4en, het wordt beslist een hele gezellige dag!!

Veel plezier

Lynda

LiLi M. zei

Mmmmm het is toch eigenlijk onmogelijk om dit te weerstaan....Ik ga toch echt eens in mijn agenda kijken...Ik wens jullie in ieder geval heel veel plezier met de voorbereidingen en een heel goed weekend!

little sweet things zei

Staat genoteerd in mij agenda hoor!!! als er niets tussen komt zie je ons ook verschijnen.
Groetjes Sas

Alle mooie dingen zei

ik heb het in mijn agenda gezet!
weet niet of ik het voor elkaar krijg maar ik ga het proberen!
groetjes
Anita
http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

Je@net zei

Ooooh, wat klinkt dat gaaf! Jammer dat ik zo ver uit de buurt woon. Alvast een fijne dag gewenst!

Madelief zei

Hoi Elly,

Wat een leuke naam heeft de bloembinderij :-)! Ik zou er graag bij willen zijn, maar ook voor mij is het iets te ver weg! Ik wens jullie alvast veel plezier toe!

Lieve groet & een fijn weekend!

Madelief

Pierelantijntjes zei

Wat super leuk om dit als zussen onder elkaar te doen zeg.Helaas is echt heeeel erg ver van ons vandaan, anders had ik zeker gekomen. Ik wens jullie alvast heel veel succes, en ik hoop dat we tzt. foto's van de fair kunnen zien.
Lieve groet van Ester

It's me zei

Wat leuk Elly....wieweet......kijk zo even hoever weg het is.....hahahah!!..jullie staan ook in de landelijke leefstyle gids zag ik....wij ook !! liefs Ria...

It's me zei

Tis wel een eind hoor 1 uur en 22 minuten.....

Hannekie(Sisterly) zei

ooo ik las het ook al bij twaatje. gewoon echt te ver. jammer......
gr hannie

wilmi zei

:( twee-en-een-half-uur rijden is wel een beetje errug ver jammergenoeg..
succes jullie!

scrappy jen d zei

Lieve Elly,
Het gaat mij al net zo als Jeanet.
Wat zou ik dolgraag willen! Maar het is best ver weg, ook voor mij....
Chips.....
Het klinkt zoooooo verleidelijk!
Misschien gewoon DOEN!
Wat heb je het weer mooi in je huisje.
Lieve groetjes, Jen.

paula zei

hoi Elly ,Cor moet werken maar ik ga aan Brenda vragen of ze zin heeft .
Hoop het van wel
groetjes Paula

G-STYLE zei

Dit klinkt erg gezellig, helaas te ver weg..........in elk geval veel plezier gewenst alvast.
Wat is je lade mooi geworden, echt een leuk kijkkastje met mooie spullen.
Heb inmiddels ook zoiets voor in de gang gekocht maar dan een stoerdere variant.
fijne zondag , groetjes Gea

Petra zei

Ooooo, als ik er dan nog een bezoekje aan vastbind aan mijn lieve vriendin dan is die 2 uur in de auto alles de moeite waard!
Ik ga mijn best doen!

Groetjes van Petra

Mayflower zei

Wat ontzettend leuk Elly, 4 zusjes die een Brocante Fair houden. Ik wist trouwens helemaal niet dat Antoinette een zus van je is.
Nou zusjes ik wens jullie een heel gezellig en geslaagde dag toe.
Lieve groet, Mea

Anja zei

Zucht wat klinkt dat leuk maar waarom is het zover helaas, veel plezier jullie!! Je zet er toch nog wel wat van op je blog?
Groetjes Anja

Bij Guusje Thuis zei

Dit klinkt als een heel leuk en gezellig uitje, maar helaas net te ver weg om zomaar even aan te komen waaien. Laat je wel op je blog zien hoe het geweest is?

Veel plezier!

alma zei

Dat klinkt leuk en de afstand is aardig te overzien....
Ik noteer de datum...

Groetjes
Alma

Michaja zei

Net iets te ver weg voor mij!! Jammer.
Fijne week
Lieve groet
Michaja

jolanda zei

Wat klinkt dat gezellig!!! En ook zo leuk dat jullie met z'n viertjes dezelfde interesses hebben hé?
Het staat in m'n agenda en ik ga het proberen hoor!
groetjes jolanda

Marianne zei

Wat leuk! Maar wat ver voor mij? Maar wie weet....
Veel plezier in ieder geval!

Anoniem zei

Ik kom ook even gluren.het is voor mij zoooooooooooo dichtbij.woehoe.Kijken voor nieuwe spulletjes voor ons nieuwe huisje.
P.S had je wat aan het boek.

groetjes mary

Margie’s daughter Leiny zei

Best wishes Elly to you and your sisters on the Fair. What a wonderful creative bunch you all are, it sound like it will be an event not to be missed. I hope you all have a wonderful time. Big hugs, Margie.

tons zei

Hèèè, wat zie ik nu. Met z`n vieren ,,back too base,, Wat goed. En wat zou ik graag ff bij jullie shoppen. Ik ga niet zeggen dat het te ver weg is. Dit lees ik al zoveel keer in deze blog. Maar ik win het vast qua afstand. Misschien gaan jullie het nog wel eens doen, en kan ook ik komen. Nou meiden als je Franse brocante nodig hebt voor in de kraam. Kom het maar halen, er staat hier genoeg in de schuur. Heel veel succes en plezier toegewenst. Tante

Unknown zei

Hallo Elly, wat was het leuk vandaag en wat een succes .
Ben heel blij met alle spulletjes .
Hoop dat jullie het na dit succes regelmatig gaan organiseren .
Gr Jopie