maandag 27 augustus 2007

sketch-uitdaging: girl power/skeeleren

Deze l.o. heb ik gemaakt n.a.v. een uitdaging op een mailgroep waar ik lid van ben.
Het papier had ik al heel lang in huis, maar had aldoor nog geen kans gehad er iets mee te maken.
Ik vond het perfect passen bij deze foto's. Ik heb de sketch een slag gedraaid.
Ik heb een paar bloemen uit het dessinvel geknipt en gemat op een rondje van vilt, dat ik weer gefestonneerd heb.

Scrapworks (papier), Rusty Pickle (knoopjes), div. kant en lint, vilt, Autumn leaves (clearstamps), Basic Grey (chipboardletters, div. figuren), Quickutz (alphabet Studio),
verf, div. brads, prima flowers (bloemen)
Deze l.o. heb ik erbij gemaakt, nu zoals de sketch was (nou ja, zo ongeveer dan!).
Detail van de journaling, ben gek op de stempels van Autumn leaves!

This is a l.o. I've made for a sketch-challenge on a internet-group. I've used a lot of buttons, ribbon and lace and (of course!) paint. It's about my little girl for the first time on her own skeelers!

8 opmerkingen:

Mireille zei

oh meis.. dit is helemaal SUPER!

Je@net zei

Wauw, gave spread geworden Elly!!!

Marjolein zei

IK vind ze allebei super meid!! Enig met dat kant, (wilde dat ik dat hier wat meer kon vinden, garagesales maar aflopen LOL)en al die andere dingetjes, echt iets van "jouw"!

Janny zei

ik vind ze super geworden Elly! en leuk idee om die bloemen op vilt te doen, staat echt heel leuk!!

Tessa Tegendraads zei

Wat een mooie Lo, ik vind het papier echt geweldig!!

Tessa

Tiets zei

ooo het ziet er weer geweldig uit Elly! Je kan er wat van!

sandra_w zei

Wowww schitterend Elly!

monique zei

Ik kwm je net tegen o; het picasa forum Ü! Leuk is het daar he.
Ik kwam er ook al toen het nog het oude ariadne forum was.
Ga jij ook naar de picassa forum dag op 25 september?
Groetjes,
Monique.