maandag 20 augustus 2007

restyling keuken

De planken naast de schouw hebben een mini-metamorfose ondergaan. Ik vond bij een stoffenwinkel een super gaaf bandje, lekker truttig met geborduurde bloemenmandjes er op in fris rood-wit. De bakblikken moeten ook nodig eens opgehangen worden!
En natuurlijk vonden wat vakantiesouveniers hier hun plaatsje: het oude blikje, de bordjes met rode bloemenrand en het hele oude schaaltje met kersjes.

De emaille kan doet dienst als vaas. De waxineglaasjes zijn oude weckpotjes. Heerlijk al die nazomer-spulletjes: bramen, hypericum, sneeuwbes, crocosmia-bes en wat grasjes.


Eindelijk weer eens wat in m'n huisje gedaan vandaag! Het is de afgelopen dagen een beetje druk geweest met van alles en nog wat. Vrijdagochtend ben ik aan de workshop bezig geweest, nou als je zegt glitter.... alles zat onder, zelfs m'n broodje! Maar hij wordt wel héél erg leuk.
's Middags naar de kapper en naar de verjaardag van de dochter van m'n vriendin geweest. Zaterdag gewerkt en zondag ben ik met m'n zusje naar de beurs geweest om inkopen te doen voor haar (bloemen)winkel. Owwww.... wat was dat weer genieten, heb natuurlijk stiekum ook weer wat spulletjes voor mezelf besteld, o.a. een mooie zachtrose quilt met kussens voor op ons bed. En vandaag ben ik bezig geweest met de restyling van de keuken. Ik had dan wel allemaal mooie spulletjes gekocht in de vakantie, maar het moest natuurlijk ook allemaal nog een plaatsje krijgen. Dus radicaal de hele keuken omgegooid. Alle kastjes leeg en weer opnieuw ingedeeld. Pfffttt... het was wel een hele klus, maar ik zit hier nu weer te genieten van het resultaat! Als beloning voor het "harde" werken mezelf getracteerd op een boeketje "nazomer"!
Wordt vervolgd als de servieskast helemaal klaar is!

10 opmerkingen:

MODERN COUNTRY zei

Hoi Elly!
Erg leuk dat jij mij bezocht hebt!
En hartstikke bedank voor je hele lieve commentaar, ben ik heel blij mee!! Ja, ik vind het bijzonder deze wereld. Ja, nu heb ik jouw site gevonden, en jij bent Nederlands :) Ja, ik woon nu 4 jaar in Nederland, maar ik ben dus Noors. Volgende jaar verhuizen wij terug naar mijn moederland.Ik heb te veel heimwee..
Ik vind je keuken helemaal geweldig! De tegels vind ik erg mooi en jij hebt het zo leuk ingericht en gedecoreerd :) Jij hou ook van dezelfde kleuren als ik zie ik :) Vrolijke kleuren!
Ik wens je een hele fijen week en misschien tot zien? De groeten van Aina (",)

monique zei

Wat een ontzettend gezellige keuken heb je zeg.
Leuk is dat he, zo af en toe re-stylen.
Groetjes, Monique.

Je@net zei

Oooooh, wat ziet dat er gezellig uit zeg!!

Lia zei

hoi elly,

wat heb jij een mooie en gezellige keuken leuk met al de leuke hebbedingetjes van je vakantie met recht kun je er van genieten

Janny zei

waauw Elly ik ben helemaal weg van jouw keuken, zoo gezellig allemaal!

Marjolein zei

Wat een heerlijk knusse keuken heb jij, echt zo'n landelijk gevoel krijg ik...... Gezellig hoor, ben benieuwd hoe ie straks compleet is!

Tiets zei

hihi kon je het weer niet laten??ziet er heeel knus uit zo en leuk al je nieuwe spulletjes alweer een plkje!

Marloes zei

Hoi Elly, leuke blog hoor! En wat ik van je huis heb gezien vind ik erg mooi, dus misschien toch maar een picasa-album?

Anoniem zei

Hoi hoi Elly,
Leuk om even te "binnen te kijken", wat ik van je huis gezien heb is idd heel mooi.
Scrappen is nog niet mij ding maar wat jij hebt gemaakt vind ik heel mooi vooral dat van de keuken en van je plakboek pimpen.
Groetjes Cobi (Bleu Cottage)

Unknown zei

ik vind het er super gezellig uit zien, en mooi licht allemaal, maar toppie hoor